25.03.2013
Результаті дослідження "Найкращий роботодавець-2012" від компанії "Ернст енд Янг"
Шановні студенти!
Щиро дякуємо Вам за участь у дослідженні "Найкращий роботодавець-2012"! Раді поділитися з Вами основними результатами дослідження:
У дослідженні "Найкращий роботодавець-2012" взяло участь понад 3000 студентів - представників ВНЗ з усієї України.
Найкращими роботодавцями України незалежним вибором студентів (загальна вибірка) було обрано такі компанії (наведені в алфавітному порядку):
• «Гугл Україна»
• ДТЕК
• «Кока-Кола Беверіджиз Україна»
• «Крафт Фудз Україна»
• «Майкрософт Україна»
• «Нестле Україна»
• «Проктер енд Гембл Україна»
• аудиторсько-консалтингові компанії «Великої четвірки»
Серед респондентів шляхом випадкового вибору були розіграні сертифікати на безкоштовне навчання за програмою Mini-MBA в Академії Бізнесу "Ернст енд Янг". Переможців було належним чином сповіщено.
Рівень заробітної плати та кар’єрне зростання є визначними факторами привабливості роботодавців для студентів
Київ, 12 лютого 2012 року. Понад 70% опитаних студентів назвали рівень заробітної плати та можливості кар’єрного зростання найвпливовішими факторами привабливості роботодавців. Крім того, більше половини респондентів відзначили офіційне оформлення трудових відносин, особистісне та професійне зростання, можливості здобуття міжнародного досвіду та імідж компанії на ринку серед факторів, що впливають на їхній вибір роботодавця. Такими є результати щорічного дослідження «Найкращий роботодавець на думку студентів», яке проводить компанія «Ернст енд Янг» з 2005 року. Учасниками дослідження стали більш ніж 3 тисячі студентів з понад 300 вищих навчальних закладів України.
Метою дослідження було визначення найкращих роботодавців України за підсумками 2012 року шляхом складання загальних та галузевих рейтингів роботодавців, а також проведення детального аналізу факторів їхньої привабливості та джерел інформації про роботодавців. Окрім аналізу профілю кандидатів, дослідження також торкнулося тенденцій трудової міграції та причин зміни місця роботи.
За словами Ольги Горбановської, партнера та керівника групи Human Capital компанії «Ернст енд Янг» в Україні, можливості динамічного кар'єрного зростання та набуття міжнародного досвіду дедалі більше впливають на вибір студентами роботодавців, що цілком відповідає глобальним трендам та пов'язано з приходом більш амбіційного «покоління Y», якому властивий підхід «усе та відразу».
У незалежному рейтингу, складеному за відповідями респондентів, була зазначена майже тисяча компаній, серед яких найбільш привабливими для молоді роботодавцями виявились (подано в алфавітному порядку): «Гугл Україна», ДТЕК, «Кока-Кола Беверіджиз Україна», «Крафт Фудз Україна», «Майкрософт Україна», «Нестле Україна», «Проктер енд Гембл Україна», а також аудиторсько-консалтингові компанії «Великої четвірки».
Топ-20 роботодавців представлені компаніями з різних галузей. Досить широко представлені компанії галузі споживчих товарів. Порівняно з 2011 роком, більше компаній сектору інформаційних технологій, фінансового сектору, а також промислових компаній були представлені у рейтингу 2012 року. Окрім загального рейтингу, були сформовані також регіональні рейтинги роботодавців.
Згідно з методологією дослідження, студенти мали можливість назвати три компанії, у яких вони хотіли б працювати, в порядку їхньої привабливості. Респонденти були вільні у своєму виборі, таким чином, будь-який роботодавець мав шанс бути представленим. Після визначення компаній незалежного вибору студенти могли обрати найкращих серед запропонованих компаній в галузях, що їх цікавлять (галузеві списки компаній були складені на основі минулорічних незалежних рейтингів). У результаті було створено незалежні та галузеві рейтинги роботодавців за методологією «Ернст енд Янг», зокрема рейтинги найкращих роботодавців у галузі споживчих товарів, телекомунікацій, енергетики, металургії та машинобудування тощо.
Майже половина респондентів зазначила родичів та знайомих як джерело інформації про потенційних роботодавців (48% опитаних). Разом з тим, роль онлайн-ресурсів залишається важливою: 39% опитаних користуються сайтами з працевлаштування, 31% респондентів знаходять інформацію на сторінках корпоративних веб-сайтів, а 30% - у Інтернет-новинах. Порівняно з дослідженням попереднього року, більш ніж удвічі зменшився відсоток опитаних, які отримують інформацію про компанії з засобів масової інформації (крім Інтернет-медіа) та днів кар’єри.
Про дослідження
Провідні українські та міжнародні компанії приділяють значну увагу побудові успішного бренду роботодавця та постійно відстежують свій зовнішній імідж, беручи участь у дослідженні «Найкращий роботодавець на думку студентів», яке проводиться щорічно шляхом онлайн-опитування студентів. Компанія «Ернст енд Янг» висловлює подяку за допомогу у зборі анкет провідним українським ВНЗ.
Особливу подяку за допомогу в проведенні дослідження компанія «Ернст енд Янг» висловлює порталу з працевлаштування rabota.ua.
«Ернст енд Янг» також щорічно проводить дослідження «Найкращий роботодавець на думку кандидатів з досвідом роботи» та дослідження іміджу роботодавців серед працівників, клієнтів та партнерів компаній. Група Human Capital компанії «Ернст енд Янг» також надає консультаційні послуги з управління іміджем роботодавця та з інших питань управління персоналом.
Про компанію «Ернст енд Янг»
«Ернст енд Янг» є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Колектив компанії нараховує 167 000 співробітників у різних країнах світу, яких об'єднують спільні цінності та високі стандарти якості послуг. Ми створюємо перспективи, розкриваючи потенціал наших співробітників, клієнтів і суспільства в цілому. В Україні компанія веде діяльність з 1991 року. Зараз в офісах «Ернст енд Янг» в Україні працюють понад 500 фахівців, що надають повний спектр послуг міжнародним і українським компаніям. Дізнайтеся більше на сайті: www.ey.com/ua.