ПОЛОЖЕННЯ
ПРО НАУКОВО-МЕТОДИЧНУ РАДУ
НАЦІОНАЛЬНОГО ГІРНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ФУНКЦІЇ ТА ЗАДАЧІ
ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
- Визначення головних напрямків науково-методичної роботи в університеті
- Дослідження науково-методичної діяльності Університету
- Розробка концепції розвитку технології навчального процесу і заходів та рекомендацій по її удосконалення з урахуванням напрямів підготовки фахівців в Університеті
ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
- Організаційно-методичне керівництво діяльністю методичних комісій за напрямами підготовки та спеціальностей
- Керівництво роботою методичних комісій зі складання плану методичної роботи
- Організація методичної роботи в університеті
- Організація взаємодії всіх структурних підрозділів університету в інтенсифікації навчального процесу та застосуванні сучасних технологій навчання
- Організація реалізації пропозицій структурних підрозділів університету з вдосконалення методичної роботи
МОНІТОРИНГ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
- Контроль виконання навчального процесу відповідно до навчальних програм та плані
- Аналіз якості виконання навчального процесу у підрозділах університету
- Аналіз і оцінка стану методичної роботи та рівня методичного забезпечення навчального процесу
- Оцінка ефективності застосування об’єктивної системи діагностики вмінь і знань відповідно до необхідної якості підготовки фахівців
- Розробка системи оцінки видів методичної діяльності
- Розробка пропозицій щодо системи стимулювання впровадження викладачами в навчальний процес нових ефективних методологій та методик
ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ ПІДГОТОВКИ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
- Розробка пропозицій щодо критеріїв підбору педагогічних кадрів
- Визначення головних форм ефективного використання педагогічного досвіду за видами занять з циклу дисциплін
- Розробка пропозицій щодо форми звітності, терміну та критеріїв ефективності роботи педагогічних кадрів на відповідних посадах
- Розробка пропозицій щодо організація стажування викладачів інших вузів в Університеті та запрошення провідних вчених до викладання проблемних питань