14 листопада кафедра маркетингу НГУ організувала та провела у Дніпропетровському монтажному технікумі для майбутніх абітурієнтів профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».
Організатори з боку технікуму радо зустріли ведучих гри, учасників та гостей. Три команди гравців із самостійно обраними назвами «Трансформери», «Затейники» та «Лідери» під керівництвом своїх капітанів, розпочали гру, яка мала на меті вирішення п’яти пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі із представників студентських груп самого Дніпропетровського монтажного технікуму під керівництвом аспірантів та викладачів кафедри маркетингу Національного гірничого університету.
Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх.
Постійні імпровізації учасників гри додали додаткових емоцій також і організаторам. Командний дух протягом гри не тільки дозволив виконати головне завдання усім трьом командам – «продати» журі свій товар, а і розв’язати запропоновані головоломки з маркетингу.
Результати гри дозволили визначити найкращих. Диплом першого ступеня отримала команда «Затейники», другого ступеню – «Трансформери», третього ступеню – «Лідери».
Кафедра маркетингу вітає переможців та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет сприяє розвитку маркетингових задатків у кожного, та навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому.
|