12.03.2015
Профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху»
Другого березня кафедра маркетингу НГУ під час профорієнтаційної зустрічі зі студентами Дніпропетровського монтажного технікуму організувала та провела профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».
На початку заходу випускники Дніпропетровського монтажного технікуму, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності "Маркетинг", виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Рекламний менеджмент» презентацією щодо навчання у Національному гірничому університеті.
Дві команди гравців розпочали гру, яка мала на меті вирішення пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського монтажного технікуму та його колишніх випускників під керівництвом викладачів кафедри маркетингу НГУ.
Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх. Постійні імпровізації учасників гри додали емоцій також і організаторам.
Кафедра маркетингу НГУ вітає переможців та запрошує усіх бажаючих взяти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових здібностей у кожного і навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!
Інформація надана кафедрою маркетингу НГУ