Соціальні відеоролики студентів НГУ про гаджетозалежність здобули перемогу (ВІДЕО)
На кафедрі маркетингу Національного гірничого університету підбито підсумки конкурсу соціальної студентської реклами у рамках ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing». На конкурсі представлено відео- та друкована реклама у двох номінаціях: «Стоп сексизм» та «Діагноз-гаджетзалежність».
Номінації Конкурсу визначено шляхом студентського голосування. У конкурсі взяли участь студенти Національного гірничого університету, Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара, НУ «Львівська політехніка», Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця, Українського державного хіміко-технологічного університету, Дніпропетровського монтажного технікуму.
Вже традиційно переможців конференції Конкурсу студентської соціальної реклами визначено за результатами таємного студентського голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та цінними призами.
Переможцями конкурсу соціальної студентської відеореклами у рамках ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing» у номінації «Діагноз-гаджетзалежність» стали:
І місце – Марія Шевченко (ДВНЗ "Національний гірничий університет");
ІІ місце – Яна Лут (ДВНЗ "Національний гірничий університет");
ІІІ місце – Юлія Бончик, Валерія Тульнова (НУ "Львівська політехника").