26.04.2017
Формується новий бренд міста Дніпро
Днями в Агентстві розвитку Дніпра відбулась бренд-сесія присвячена ребрендингу нашого міста. У заході взяли участь проректор з науково-педагогічної, навчально-виховної роботи та перспективного розвитку Микола Володимирович Трегуб і доцент кафедри історії та політичної теорії Лариса Олексіївна Колісник.
Метою заходу стало обговорення з громадськістю, з впливовими представниками різних спільнот міста, галузевими топ-менеджерами бізнесу, освіти, медицини, спорту, місцевого самоврядування синергетичного ефекту формування нового бренду міста Дніпро з проекцією розвитку ділового туризму та залучення інвестицій.
Перша частина бренд-сесії складалась з виступів, в яких взяли участь: директор Агентства розвитку Дніпра Володимир Панченко; керівник напрямку ребредингу та іміджу Ярослав Ярошенко; експерт з питань урбаністики та екотуризму, завідувач кафедри географії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка Олександр Дмитрук; експерт з питань брендингу територій та гастрономічного туризму, доцент кафедри географії України КНУ Олена Мотузенко.
У другій частині бренд-сесії на учасників чекав справжній мозковий штурм. Їм було запропоновано розділитися на умовні робочі групи та за результатами доповідей спікерів обговорити сильні та слабкі сторони Дніпра, скласти SWOT-аналіз. Після чого кожна робоча група презентувала своє бачення позиціонування міста, вимоги до логотипу та інше.
ІАЦ НГУ