Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
11.12.2017

Науково-практична конференція «Majesty of Marketing»

6-7 грудня 2017 р. кафедра маркетингу Національного гірничого університету спільно з Українською асоціацією маркетингу та кафедрою іноземних мов провели ХІІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Majesty of Marketing» (робоча мова конференції – англійська).

Мета конференції – обговорення актуальних для України професійних маркетингових умінь фахівців англійською мовою, яка використовується спеціалістами маркетингових служб організацій в англомовних країнах.

Під час проведення конференції традиційно проводиться Всеукраїнський конкурс студентської соціальної реклами. У цьому році роботи представлено у двох номінаціях: «Я проти ґендерної дискримінації» та «Подолай байдужість». Цього року конкурс включено до програми заходів Міжнародної акції «16 днів проти насильства», що проводиться у м. Дніпро з 25 листопада по 10 грудня 2017 р. Для оцінювання конкурсних робіт запрошено О.Г. Баркар – головного спеціаліста сектора сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми Департаменту соціального захисту Дніпропетровської ОДА.

У роботі конференції взяли участь понад 130 учасників, які представляли 12 ВНЗ з Австрії, Канади, Росії, вищі навчальні заклади Києва, Львова, Рівне, Запоріжжя, Кривого Рогу, Дніпра, а також учні технікумів та коледжів м. Дніпро.

Традиційно переможців конференції «Majesty of Marketing» та Конкурсу студентської соціальної реклами було визначено за результатами студентського голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та цінними призами. Цього року призи для переможців було надано Міністерством соціальної політики України.

Інформація кафедри маркетингу НГУ


До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт