14.02.2018
Процес формування освітньої політики триває
Центр соціологічного аудиту нашого університету взяв участь у Всеукраїнському моніторинговому опитуванні викладання та навчання серед директорів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів (за методологією TALIS).
Робота проводилась у межах проекту «Вчитель» та "Реформа освіти".
Наш університет працював разом з Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) та Українською асоціацією дослідників освіти (УАДО), оцінюючи якість в міжнародному контексті, який реалізує Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Міністерства освіти та науки України.
Пропонуємо вашій увазі результати дослідження, яке було проведено в період з лютого по серпень 2017 р.
Міжнародне дослідження навчання та викладання (TALIS – Teaching and Learning International Survey), шо проводиться науковим консорціумом під егідою Організації економічного співробітництва та розвитку, є першою і унікальною міжнародною програмою, спрямованою на дослідження навчального середовища та умов праці учителів.
Цей проект започаткований у 2008 році, а його друга хвиля, що продовжила традиції моніторингу та накопичення сучасної, практично корисної, порівнюваної інформації для формулювання освітньої політики, пройшла у 2013 році.
Наступна хвиля дослідження запланована на 2018 рік.
Тож у першій хвилі (2008) у дослідженні TALIS взяли участь 24 країни, а у другій (2013) – вже 34 країни-члени OECP та країни-партнери, а у хвилі 2018 року передбачається участь 44 країн.
Відсутність України серед країн-учасниць опитування позбавляє її цінної інформації щодо розуміння свого місця у світовому освітньому просторі. Між тим, міжнародний характер дослідження дає змогу отримати країнами-учасницями достовірну порівнювану інформацію для самооцінки та формування освітньої політики, яка б сприяла підвищенню якості вчительських кадрів.