Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
24.10.2018

Розвиток навичок оцінювання як запорука гарантії якості

З 10 по 12 жовтня доцент кафедри іноземних мов, Марія Леонідівна Ісакова взяла участь у триденному семінарі для розвитку навичок оцінювання українських викладачів англійської мови для спеціальних цілей, організованому EALTA, UALTA та кафедрою іноземних мов Сумського державного університету за участю зарубіжного експерта з оцінювання доктора Джона Пілла.

Семінар розпочався з презентацій конкретних проблем та практик від представників університетів-учасників з різних регіонів України, що дозволило побачити цілісну картину по Україні.
Подія складалась з низки семінарів, що мали на меті ознайомити учасників із наріжними проблемами, пов’язаними з оцінюванням. Особлива увага приділялась тому, і в якій мірі власний досвід базується на загальносвітових схвалених принципах та стандартах. Приклади, що розглядались, були взяті з різних контекстів, включаючи академічний, медичний та авіаційний.
У семінарі «Як спроектувати ESP тести з говоріння та письма» (від доктора Джона Пілла, Dr. John Pill) учасники мали змогу розглянули питання щодо функції та практики оцінювання, що стосуються англійської для спеціальних цілей, і таким чином провести порівняльний аналіз методів, які використовуються для певних моделей. Учасники також отримали практичний досвід проектування моделі оцінювання, що відповідає їхньому навчальному контексту.

У семінарі «Розробка корисних експериментальних характеристик» (Dr. John Pill) учасники розглянули елементи, необхідні для розробки тесту через серію запитань щодо ключових тем у певному контексті, створивши прототип для інших контекстів.
У семінарі широко застосовувалась командна робота, спрямована на обмін досвідом та аналіз конкретних реальних проблем, які часто виникають при застосуванні тестування у англійській мові для спеціальних цілей на практиці, де учасники поділились ідеями щодо розробки практичних рішень та стратегій, які допоможуть подолати ці проблеми.

Також були представлені деякі існуючі структури для розробки тестів, далі учасники розробляли структуру, яка відповідає місцевим потребам, доповнивши елементами, які вже були розроблені ними раніше. 

Всі учасники брали активну участь у неформальному обговоренні того, як застосувати ідеї, отримані на семінару, до конкретних практик і досвіду оцінювання ESP.


Кафедра іноземних мов 

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт