Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
20.09.2021

Маркетологи НТУ "Дніпровська політехніка" просувають високотехнологічні стартап-проєкти в Інжиніринговій школі Noosphere

В умовах глобального стрімкого розповсюдження високотехнологічних інновацій навчання студентів за освітніми програмами Маркетинг НТУ «Дніпровська політехніка» дає змогу їм досягати високого рівня соціальної, екологічної свідомості у системі цифрового маркетингу та етичного розуміння важливості ресурсозаощадження на високотехнологічних підприємствах.

16 вересня, у межах роботи наукового маркетингового гуртка при кафедрі маркетингу «Еврика маркетингу» #Еврикамаркетингу НТУ «Дніпровська політехніка», наші маркетологи 1-4 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури узяли участь у виїзному навчальному тренінгу-семінарі, а також навчальних заняттях з дисциплін «Маркетинг», «Маркетингова логістика», «Маркетинг взаємодії і партнерських відносин», «Маркетинг стартап-проєктів». Вони відбулися у високотехнологічній компанії – Інжиніринговій школі Noosphere Інжинірингова школа Noosphere, м. Дніпро #NoosphereSchool.
Дискусії щодо висвітлення маркетингового просування інноваційних розробок, специфіки роботи маркетологів на високотехнологічних ринках України та світу, особливостей маркетингової підтримки успішного запуску високотехнологічних стартапів професійно модерувала Тетяна Булана – партнер і спікер заходу, Ph.D. in Software Engineering Інжинірингова школа Noosphere.
Тетяна Булана розповіла про соціальну доцільність діяльності Інжинірингової школи Noosphere, спрямовану на популяризацію інженерії і науки, що є необхідним під час створення стартапів. До цього аналітичного обговорення долучилися представники кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка»: завідувач кафедри маркетингу Сергій Касян, декан фінансово-економічного факультету, доцент Катерина Пілова, доцент, начальник відділу маркетингу Тетяна Куваєва, асистент Ірина Магеррамова. Зокрема, Сергій Касян відмітив напрацювання наукової школи маркетингу НТУ «ДП», що корисні у ході просування інноваційних розробок на високотехнологічних ринках України та світу.
Студенти Анастасія Козарук, Аліна Росточило (група 075м-21-1) активно взяли участь у дискусії щодо ролі маркетологів-аналітиків у створенні й просуванні стартап-проєктів. Зокрема, Анастасія Козарук зазначила: «Формування навичок успішного пітчингу високотехнологічних стартап-проєктів потребує швидкої презентації ідеї та змісту інноваційних розробок перед менторами, інвесторами, громадськістю».
Під час цього виїзного навчального тренінгу-семінару вдалося домовитися про участь фахівців корпорації Noosphere у проведенні навчальних занять, майстер-класів, рецензуванні методичних посібників, науково-практичних конференціях, круглих столах, семінарах, вебінарах, захистах курсових і кваліфікаційних робіт на кафедрі маркетингу НТУ «ДП».
Найближчим часом заплановано проведення лекційних, практичних занять викладачами кафедри маркетингу для слухачів корпорації Noosphere на такі теми: Маркетингове стратегічне управління стартап-проєктами, Маркетингові дослідження на високотехнологічних ринках, Формування багатовекторних карт позиціювання стартап-проєкту.
Подібні тренінги-семінари, навчальні заняття, що регулярно відбуваються в межах освітньо-наукового співробітництва «кафедра – високотехнологічні хаби – роботодавці» з Інжиніринговою школою Noosphere сприятимуть формуванню у майбутніх фахівців з маркетингу – управлінців у сфері маркетингу низки цифрових, інформаційних, комунікаційних, екологічних компетенцій. Вони просто необхідні для успішної професійної кар’єри.

Дякуємо Ph.D. in Software Engineering Інжинірингова школа Noosphere Тетяні Буланій за актуальну інформацію та професійне модерування цього заходу.



Завідувач кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка»  Сергій Касян
Декан фінансово-економічного факультету НТУ «Дніпровська політехніка»  Катерина Пілова

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт