11.01.2012Знайомство з поетом
В бібліотеці гірничого університету пройшов захід, на якому присутні познайомились із творчістю українського поета досі незнаного на своїй Батьківщині.
11.01.2012Основні положення проекту Закону України «Про вищу освіту»
Проект Закону України "Про вищу освіту" (нова редакція) (№ 9655 від 28.12.2011) розроблено з урахуванням сучасних вимог економіки України, входженням національної вищої освіти до Європейського простору вищої освіти та переходу системи вищої освіти до впровадження Національної рамки кваліфікацій
11.01.2012До уваги керівників навчальних закладів
Запрошуємо Вас взяти участь у Міжнародному екологічному форумі "Довкілля для України", який відбудеться 24-26 квітня 2012 року в м. Києві.
10.01.2012Вітаємо з ювілеєм!
Вітаємо з 65-річчям Валерія Вікторовича Соболєва - доктора технічних наук, професора кафедри і геомеханіки, академіка АН вищої школи України, талановитого художника.
Поїздка до Сполучених Штатів Америки відбувалась у складі офіційної делегації Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України на чолі з першим заступником міністра Євгеном Сулимою, а також директором інформаційно-іміджевого центру Іриною Гагаріною, представником Американських рад посольства США в Україні Вірою Тарновською.
06.01.2012ЗВІТ РЕКТОРА НГУ, АКАДЕМІКА НАН УКРАЇНИ ГЕННАДІЯ ПІВНЯКА ЗА 2011 РІК
Університет повинен творити знання і змінювати свідомість. Саме від університетської освіти залежить рівень національної консолідації, здатність порозумітися.
Для того, щоб університети виконували цю роль, потрібно надати їм свободу, університетську автономію. Університети повинні бути самостійними інтелектуально-науковими центрами, що визначають правила життя.
Держава може здобувати та захищати свою незалежність тоді, коли має потужний людський капітал і генерує нове знання. Генерувати знання вона може, насамперед, через центри незалежної думки.
Передбачено інституційні, академічні та фінансові засади автономії вищих навчальних закладів.
Статус дослідницького університету зобов'язує НГУ в усіх ключових сферах діяльності досягати визначених високих критеріїв результативності, інноваційності й якості освіти. Такий креативний підхід - архіважлива справа для кожної кафедри, факультету, студентів і співробітників.