18.03.2013
П’ята профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху»
13 березня під час екскурсії до Національно гірничого університету кафедра маркетингу організувала та провела з випускниками Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О.Патона профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».
На початку заходу випускники технікуму ім. Є.О.Патона, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності Маркетинг, виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Успішна презентація» презентацією щодо навчання в університеті.
Три команди гравців із самостійно обраними назвами під керівництвом своїх капітанів, розпочали гру, яка мала на меті вирішення п’яти пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського технікуму імені Є.О.Патона, викладачів технікуму та його колишніх випускниківпід керівництвом викладачів кафедри маркетингу.
Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх.
Постійні імпровізації учасників гри додали додаткових емоцій також і організаторам. Командний дух протягом гри не тільки дозволив виконати головне завдання усім трьом командам – «продати» журі свій товар, а і розв’язати запропоновані головоломки з маркетингу. Результати гри дозволили визначити найкращих, диплом першого ступеня отримала команда «Етикетка».
Кафедра маркетингу вітає переможців та запрошує усіх бажаючих взяти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових задатків у кожного та навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!