18.06.2013
Курси перепідготовки військовослужбовців НГУ
17 червня при Центрі маркетингових технологій НГУ завершились курси перепідготовки військовослужбовців, які плануються до звільнення з лав Збройних Сил України, а також військовослужбовці запасу. Тривалість щорічних курсів - 350 годин. Перепідготовка була організована за підтримки НАТО на кошти платників податків, які мешкають в країнах Європи.
Свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації понад 20 слухачам курсів вручив менеджер програми з перепідготовки військовослужбовців за програмою “Україна-НАТО” Крістофер Штаудт. Він зазначив, що внаслідок скорочення озброєних сил, організація, яку він представляє, активно працює над соціальною адаптацією військовослужбовців. Більш того, слідкує за тим, як після отримання свідоцтва склалася доля випускників курсів. У Дніпропетровську декілька рік поспіль знання з маркетингових технологій слухачі отримують у фахівців Національного гірничого університету, а відбором кандидатів щороку займаються працівники Дніпропетровського обласного військового комісаріату.
– По закінченню навчання наші слухачі здатні розробляти стратегію поведінки фірми на ринку, знаходити вигідні ринки збуту за допомогою маркетингових досліджень, здійснювати товарну політику фірми, організовувати збут та постачання фірми, проводити рекламні кампанії, організовувати виставки та ярмарки, а також укладати та оформлювати контракти, – зазначила завідуюча кафедрою маркетингу НГУ, доктор економічних наук, професор Тетяна Решетілова.
ІАЦ НГУ за матеріалами ІА УНІАН