03.10.2013
НГУ реалізував проект з семестрового навчання студентів у Бранденбурзькому технічному університеті
Вперше в Інституті економіки Національного гірничого університету реалізовано проект з семестрового навчання студентів у Бранденбурзькому технічному університеті - БТУ (м. Коттбус, Німечина), що був організований відповідно до програми студентського академічного обміну STUDEXA в рамках Угоди про співробітництво між вишами.
Студентка кафедри маркетингу Марія Кізілова впродовж ІІ семестру 2012-2013 н.р. вивчала в БТУ низку дисциплін, які спрямовані на формування сучасного мислення майбутнього маркетолога у контексті екологічно сталого розвитку.
Навчальна програма студентки включала такі предмети, як бізнес адміністрування, виробнича економіка, екологічний менеджмент і маркетинг - соціальний і політичний процес, міжкультурна комунікація, інтегроване екологічне планування, добровільні стандарти сталого розвитку тощо. Усі предмети викладалися англійською мовою.
Доцент кафедри маркетингу Людмила Львівна Палєхова постійно надавала необхідні консультації та підтримку Марії з тим, щоб її адаптація в іноземному університеті пройшла якомога швидше і ефективніше.
Серед вишів Німеччини та інших країн ЄС БТУ відрізняється інтердисциплінарним підходом до навчання, унікальною академічною атмосферою і широким залученням студентів до реальних наукових досліджень.
Для освоєння європейської концепції ведення бізнесу українською студенткою безумовну цінність мали лекції відомого вченого проф. М. Шмідта, який веде активну міжнародну наукову діяльність в різних країнах світу, в тому числі з Національним гірничим університетом в Україні.
Приємно відзначити, що під час навчання Марія підтвердила високий рівень освітньої підготовки студентів в НГУ, проявила старанність і склала усі іспити з високими, переважно відмінними, оцінками.
Разом з тим Марія у команді з іншими студентами - німцями, поляками, англійцями взяла участь у SWOT аналізі можливостей та загроз щодо подальшого екологічно сталого розвитку БТУ в умовах конкурентного ринку. Участь у цьому проекті дозволила Марії повною мірою виявити свої професійні знання та навички як маркетолога, й надала реальний досвід командної роботи з використанням інструментів і методів наукових досліджень з широкого спектру інших дисциплін.
Оскільки всі студенти жили у студмістечку БТУ, то вони разом і навчалися, і займалися спортом, і проводили дозвілля. Для цього у БТУ є різні спортивні секції, а Берлін з його цікавими місцями знаходиться всього за годину їзди від Коттбусу.
Таким чином, семестрове навчання майбутнього маркетолога М. Кізілової у БТУ заклало добрий фундамент для її успішної подальшої професійної освіти, дозволило відвідати відомі пам'ятки культури і придбати велику кількість друзів друзів.
Кафедра маркетингу НГУ