Міжнародна конференція з питань освіти в інженерії
З 30 жовтня по 4 листопада 2012 р. у м. Анталія (Туреччина) делегація Національного гірничого університету у складі представників кафедри підземної розробки родовищ В.І. Бузило, професор, директор гірничого інституту; В.І. Бондаренко, професор, завідувач кафедри підземної розробки родовищ; І.А. Ковалевська, професор кафедри підземної розробки родовищ; К.А. Ганушевич, асистент кафедри підземної розробки родовищ прийняли участь Міжнародній конференції з питань освіті в інженерії проведену трьома університетами: Університет Атілім (Туреччина), університет Анкари (Туреччина), університет Едвордсвіль Південного Іллінойсу (США).
Метою конференції є розгляд проблемних питань та вдосконалення освіти в інженерії, а саме, нові підходи та методології навчання студентів інженерних спеціальностей, реструктуризація вищої освіти в світі, створення технопарків, проблеми сучасної освіти, акредитація ВНЗ, забезпечення якості викладання та ін.. При цьому особлива увага сконцентрована вивченню професійної англійської мови, глобалізації світової освіти та міжнародної мобільності студентів та викладачів. З доповідями від делегації Національного гірничого університету виступили:
Проф. д.т.н. Ковалевська І.А. з доповіддю на тему: «Professional foreign language formining engineer sin the National Mining University of Ukraine for integration into the world society». Презентація викликала велику зацікавленість у членів конференції та була супроводжена активним обговоренням та пропозиціями до співпраці.
Ас. Ганушевич К.А. з доповіддю на тему: «Implementation of competent approach to formation of structural-logical scheme for designing the higher engineering education standards». Доповідь викликала зацікавленість у колег з інших університетів особливо щодо Оболонського процесу, інтеграції нашої освіти у європейську та оцінювання студентів за європейськими стандартами.
При зустрічі з представниками закордонних університетів (США, Туреччина) обговорені умови можливої співпраці в сфері обміну студентами, викладачами, участі у міжнародних проектах та написання спільних наукових робіт.